Vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Richard Kok - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Richard Kok - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Richard

24 Juli 2012 | Nederland, Nederland

Dag van vertrek is bijna aangebroken. Woensdag 25 juli 11.05 vertrek ik van Schiphol richting Las Palmas, Gran Canaria. Ik zal hier met een boat service richting het schip gevaren worden, waarna de reis wordt voortgezet richting Lobito, Angola.

Na de vele afscheidsmomentjes (iedereen bedankt daarvoor) is het nu ook echt tijd om te vertrekken! Ik heb er ontzettend veel zin en ben heel benieuwd waar de reis mij allemaal gaat brengen op deze wereld.

Ondanks beperkte internet mogelijkheden ga ik proberen om mijn avonturen regelmatig hier te delen.

Houdoe en tot ziens!

Rich

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Richard

http://www.house-mixes.com/artists/DJ_RICH/

Actief sinds 04 Juni 2012
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 13434

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 01 Februari 2013

Stage Aragonborg

Landen bezocht: